Saturday, October 1, 2011

hari konvo kali ke 9

Kenangan indah yg paling x dpt dilupakan iaitu saat pertama x menjejakkan kaki di UMT bersama kawan2 yg lain. hari ini kebanyakan dr mereka dah berjaya menamatkan peljaran mereka.

TAHNIAH.....semoga semua berjaya di msa hadapan. dan semoga kita dipanjangkan jdoh untuk bertemu lagi.....

hari ini aku kuatkan diri pergi meraikan kejyaan kwan2 aku di dewan sultan mizan. aku xcited sgt. ya la....nak tumpang gembira....tp aku x sangka....bila aku jumpa kawan aku tgk dia bersama fmly dia....pastu ayahnya amikkan gambar kami.....aku jd sebak.....dalam msa dikelilingi org ramai org.....berteriak gembira....bersorak....tiba2 aku rasa gelap.....apa yg aku nampak...aku....berjubah....tp.....org yg aku sayang x ada.....dan pd saat 2 aku x mampu menahan air mata dari mengalir keluar......

dulu aku dihantar disini dgan penuh harapan dr mereka....tp dia x sempat melihat kejayaan aku. andai ini takdir aku......aku redha...

No comments: