Tuesday, June 21, 2011

fahami daku.....

buat msa sekarang.....aku cuma nak fokus kpd keje aku......tlgla fham.....
aku x ckau org......jd org jgn kacau aku.....
aku x cari pasal ngan korg kan.....so jgn cari pasal ngan aku.....

perkembangan experimen yang sedang bejalan......hampir2 mencapai tujuan asal.....tp ternyata kadang2 hati aku x cukup kuat tok jalankannya.....rasa bersalah dan x sampai hati menguasai diri.....
kesian dia......puas bg sokongan.....tp aku x bjaya......tp tima kasih sgt2.....aku dah mulai kuat dan kembali menjadi nadiana seperti di sekolah dulu......

tp ni cuma eksperimen sampingan aku dalam menjayakan PROJEK PENGHASILAN CINCALOK yang bnyak menguji aku......semoga projek ini berjaya dan siap mengikot jadual yang telah dirancang.......insyaallah....aku ku berikan sepenuhnya usaha aku pdnya.....

biar la apa org nak kta.....sekali sekala kita kna fikir perasaan kita.....lgpon mcm org x pnah wat kita.....selama ni kta diam jer.....tgur x dijawab......biasa la manusia......mcm saya jgak....manusia.....jd mnusia sesama manusia seharusnya pham.......saya mengaku saya x baik.....saya memg jahat........jd terimala diri saya yang JAHAT......



No comments: