Tuesday, June 14, 2011

^o^.....oooohhhh..nasib hari esok....

esok hari penting buat aku....tp aku belom btol2 yakin.....

apa nak wat ea??????
kalau clap aku x mau tunggu kat cn lagi.....dah x sanggup dah nak dok cn lama2....
nak posa dgn MAK.....dengan FAMILY......

ari2 mak tepon.....
" adik.....dah siap ke projek 2? wat elok2.....biar bleh blek sebelum posa....."

sayu rasanya kalau x dapat balik posa kat umah.......

malam ni aku bermain dgan perasaan........
wat aku rasa x tenang.....salahkan diri kerana kelemahan yang sedia ada dalam diri.....
aku x nak jd bambu.....tp niat aku baik......
bila sampai hari ni aku keliru......
ini ke yang aku nak??????

jd td aku terfikirkan satu ujikaji khas untuk fyp aku

Objektif: nak siapkan fyp dan balik posa kat umah taun ni......

Pengenalan:

orang kata bila nak wat fyp hati kena keras......
jd mulai hari ni aku akan keraskan hati aku mcm batu.....

jd bila fikiran x bercampur aduk dgn perasaan....keje jd cepat....

Kaedah:

  1. abaikan kata2 atau gosip2 buruk pasal kita (kalau org lain x pa)....
  2. abaikan org yang wat muka x puas ati kat kita....(tau la comel.....tp aku lg comel x pyah wat muka dah comel.....maknanya aku ni natural beauty la...)
  3. berusaha dapatkan apa yang sepatotnya kita dpt....dan jgn bg peluang org lain rampas hak kita....(contoh: dryer)
  4. dapatkan nasihat pakar.....bukan pendapat2 yang x pasti wat kita menggelabah x menentu........
  5. masokkan ati dlm freezer dan bekukan dia sepanjang fyp dijalankan.......

Keputusan
akan dianalisa dan dipaparkan selepas tamatnya fyp

Perbincangan
Berdasarkan keputusan....jd ditunda sehingga selesai fyp

kesimpulan: dapat balik posa kat umah dgn MAK

SELAMAT BERJAYA!!!!

No comments: