Wednesday, June 15, 2011

kecewa..."_"

siapa sangka semua ni akan berlaku.......
tp aku kecewa.......x da siapa yang dgn rela mendengar suara hati aku.....
bnyak perkara yang aku fikirkan hari ni......tp x da tempat tok aku ceritakan......
biasanya ada org yang akan bg pendapat.....suruh aku wat yang terbaik......
sentiasa paksa aku tok teros jd kuat........x bleh malas2......
tp sekarang dia sibok......

aku bangga ada dia......
walaupon cbok dia tetap ada dgn aku.....
sebelum pg keje dia akan pastikan aku bgun awal pg2......
spaya aku x mlas pg lab.......

aku cuma nak dia tau.....bila dia bca blog ni......dia kena tau.....yang aku sentiasa cuba yang terbaik tok kuat balik tiap x aku lemah.......mcm yang dia nak.......
tp.....aku kecewa.....
ada s2 perkara yang aku x bleh wat......maaf....

sekarang.....aku cuma boleh luahkan semuanya kat cn ja......
seolah2 bercerita pd dinding........cuma bercerita tp x da pendapat......
sebenarnya aku tersangat buntu......aku x dpt nak wat pilihan.....x dpt nak cari penyelesaian.......
mungkin salah aku selama ini terlalu bergantung pd org.


No comments: